Ayse_06 Gebelikte 6. Haftasında olanlar var mı, neler hissediyorlar, neler yaşıyorlar, neler yiyorlar.🙏
cahillesohbetikestim Ayse_06 7+0 olduk bugün çok şükür aşırı derece de bir miden bulantısı halsizlik ve sürekli uyku hali var mide bulantısından dolayı sabah akşam krater yiyoru başka bir şey yiyemiyorum süt içmeye çalışıyorum bu kadar ama bebeğim iyi olsun yeter 👶🤰🤲❤
2106_ipk 7+3 üz bu 4. gebeliğim 3 kaybım var. 6+5 de gittik kalp atışı duyamadık haftaya gel demişti sabırsızlıkla bekliyoruz salıyı
Burcinn00 Kasık ağrısı dışında pek bi belirtim yok şu an hatta bazen hamile değil miyim acaba diyorum 😂
DuruSU_68 6+2 haftalık gebeyim uyku ve aniden gelen mide bulantısı dışında bi belirtim yok bende henüz duymadım kalp atışını
2106_ipk Deryaerbil kan pıhtılaşması dediler sadece. 3. De iğne kullanmama rağmen yine düşük olmuştu inşallah bunda sağlıkla kucağımıza alırız
YelizYildirim 5+1 olduk. Ateş basması dışında hiçbir sorunum yok. Resmen boncuk boncuk ter döküyorum ve o ter beni anında yakıyı. Şuanda ensem aşırı acıyoo 🥺
Deryaerbil 2106_ipk inş canım benim benimde bir tane düşüğüm bir tane kimyasal gebeliğim oldu .. insanın içinde heo bir korku oluyor 😞
cahillesohbetikestim Deryaerbil benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı maalesef dediğiniz gibi hep bir korku bir tedirginlik var çok düşünmemeye çalışıp iyi düşünmeye çalışıyorum bebeğim ve kendim için inşallah evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alırız 🤲
B-Tugce Merhaba daha önce bir kimyasal gebeliğim olmuştu. Kese falan yoktu sadece testte pozitif çıkmıştı 10 gün sonra regl oldum gebeliğim sonlandı. Şimdi 6+6 haftamdayım. Aşırı miğde bulantım ve halsizliğim var doktor prilam yazdı pek işe yaradı diyemem 😩