DiDoCe Ylz_19 Salı günü 37 olucam ve kontrole gidicem ama 36 iken 2740 gramdi minnoşum ya sizinki ? :)
Littlemom07 Ylz_19 36.haftada yani 1 hafta önce 3 Kilo’ydu 5′inde tekrar gideceğim bakalım kaç kilo olduk :)
MerveKaya38 DiDoCe benimde belli değil Dr sonuna kadar bekkiyecez diyor amaa bende sezeryan olcam biran önce olup ayaga kalkmak istiyorum tayinciyim evin gdcek yerleşecek çok iş bekliyor beni 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
DiDoCe MerveKaya38 Oo Allah kolaylık versin bende öğretmenim yeni okul döneminde derse başlayacağım inşallah sağlıkla gelsinlerde hayatımız normale dönsün 😊😊
MerveKaya38 bebeklerim2 gözün aydın canım bebiş nasıl iyimi kuveze girdi mi bide sezeryan nasıl kaç saat sürüyor sonrasi hemen kalktın mi ayaga bende olcam da canım
bebeklerim2 MerveKaya38teşekkür ederim normal doğum oldu küveze girmedi çok şükür inşAllah bu gün taburcu ederler diye düşünüyorum evde beni bekleyen 19 aylık bir canavar var 😅
MerveKaya38 bebeklerim2 oyy masallah abisi bekliyor desene kardeşini . Canım utrasyondaki kiloyla aynimi dogdu bebiş yoksa farki çok varmi