Cglolmz birazcık bile bulantım olmadı Allah ne verdiyse yedim ilk 4 ayda 10 kilo aldım 😅😅😅bir de ilk 3 ay çok uyku yaparmış millet uyurmuş progestan kullanmama rağmen çooook uykusuzluk çektim.sabahlara kadar oturur 4 saat kadar uyur eşimden önce uyanırdım.Yani korkmayın herkesin gebeliği kendine münhasır oluyor.Rabbim sağlıklı,keyifli,huzurlu hamilelik nasip etsin,tamamını erdirsin, evladınızı sağlıkla kucağınıza aldığınız günleri de göstersin🙏🏻