Prensmmmm yani ben postunuzu gördüm ama ben 32. Haftadayım benim bel ağrım değil ama kasık ağrım oluyordu buna normal diyordu doktorum şiddetli bel kasık ağrınız varsa bi hastaneye gitmenizi öneriyorum çünkü buradakilerin tecrübeleri elbet var ama herkesin hamileliği farklıdır bi gidip baktırsanız çok iyi olur