Semraselim Kızlar 39+6 dayım suan normal doğum icin bekliyroim ama hala sancım yok benim gibi olanlar var mı
Rabiaphlvn Semraselim 40+1 hic bir belirtim yok hala bekliyoruz yarin doktor kontrolum var bakalim ne diyecek
FeriDEniz Semraselim bir gelmek bilmeyen erkek de bende var. yarın 39 oluyoruz hala tık yok beyefendide 😏
Umudumm Cinsiyetleri ne kızlar bebeğinizin benim daha 36 haftalık ama merak ettim erkekler geç gelir diyorlar sizinde erkek mi
Bulut2018 Yaaaa o son günler beklemek çok can sıkıcı bir olaydır kesin biz 32+1 olduk ve zaman geçmiyor kavuşmak için oğluma inşallah 41,42 haftayı beklemez