Kevserrrr1 Selam kızlar bu koca göbekleri doğumdan sonra nasıl toplayacağız 🤭 Hangi marka korse aldınız veya almayı düşünüyorsunuz ? 20 gün sonra doğum yapacağım hala karar veremedim. Ayrıcana sıcakta nasıl korse takıcam onu da bilmiyorum 🤦🏼♀️
Esmabz Kevserrrr1 bende daha almadım alacağım inşallah marka olarak değilde model olarak askılı ve külot şeklinde ayrı ayrı almak istiyorum