crnnbyr16 Merhaba ben daha yeni 4 haftalık olacağım doktora hemen gitmeli miyim ? Sizler kaçıncı haftanızda gittiniz ?
sehrengiz_8 crnnbyr16 doktora gitmeden önce bhcg yi bir ölçtür canım eğer 1500 üzerine çıktı ise değerin doktordan randevu al ve git çünkü ilk haftalarda keseyi görmek önemli dış gebelik mol gebelik sorunları olunca hekimler görmek istiyor keseyi
sehrengiz_8 crnnbyr16 aynen 1500 ün üzerinde iken kese gözükebilir diyorlar gözükmezse de korkmayın çünkü bazılarında 3000 i geçince bile gözükmeyebiliyor. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun.
crnnbyr16 sehrengiz_8 anladım teşekkür ederim hepimizin sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah ❤️ 🙏