alimerve bana fitil verdi daha çok geldi akıntım bide kaşıntı için travazol da verdi şimdi 36+1 çok sertlestiriyor kendini ve bazen yalancı mi ya da gerçek mi sancılar geliyor bilmiyorum birinci gebeliğim erken olduğu için direk sezeryana alındım doktor dedi 37 haftanda kontrole gel ama şimdiden hafif sancı oluyor rahmime baskı yapıyor çok acıyor acaba gitmelimiyim yoksa bir haftayi bekliyim mi kontrole gidene kadar