Kızlar 2 gün önce çatı muayenesi oldum çatım normale çok uygun değil üst kısmı hafif darmış ama doktor deneriz dedi 1 parmak açıklığım var. En geç temmuzun 13 ü doğum olacaktı ama bebek 1 hafta önde olduğu için doktor 7 8 ine kadar doğar doğmazsa alırız dedi. Benim sorum doğum başlarsa anlar mıyım gün içinde aktifim aksam karnım çok sertleşiyor bu sertleşmeler açılma yapar mı acaba birdenbire olur hazırlıksız yakalanırım diye cok korkuyorum. bildiğim kadarıyla ilk doğum çok çabuk ilerlemiyormuş İlk hamileliğim bu konuları da kimseyle konusmam hiç bilmem nasıl ilerliyor neler oluyor bilenler yardımcı olabilir mi lütfen 🤗