Masalannesii evet ben de çok çok memnunum haptan herkese de çok önerdim, doktor dışında ben de çok araştırdım vs. ama artık her akşam içmekten sıkıldımmm😓 bi yere gidiyorum ilacı evde unuttuysam eyvah diyip korkuya kapılıyorum belki de psikolojik bulantım olduğunu hissediyorum. Bugün biraz daha iyiyim bu arada☺️ Ara ara oldu bulantım ama dün gihi değildim☺️