Canss35 bende de var kaç haftadır sinir bozucu intten araştırdım gebelikte oluyormuş toza alerji başlıyormuş toz dediysem herşey e yastık kaldırsam burnum gıdıklanıyor toz yok ama anlamadım yani . Hele dışarıda bi başlıyor Allahım diyom herkes beni korona sanacak 😁 çok sinir bozucu hapşırma burnun gıdıklanması göz yaşı 🤷♀️