Doğumuma normal şartlarda 15 gün kaldı ve normal doğum yönünde ilerliyor fakat hiç tanımadığım sadece iyi akşamlar dediğim bir doğuma ne kadar var diyince 15 dedim yok yok göbek inmemiş aşağıya 1 ay var dedi.
bende hayır doktorum tarh verdi dememe rağmen bak söylüyorum 1 ay var diye ısrarcı oldu.
moralim aşırı bozuk normal doğumiçin herşeyi yapıyorum uğraşıyorum kendi kafasına göre yorum yapıp sinirimi bozdu.
çevrenizde varmı böyle densizler