Mabb_17-21 Sabah 7de planlı 2.sezeryan olacağım. Çok heyecanlıyım. Umarım sağlıkla evladımıza kavuşuruz. Arkada bir evladımı bırakıp ameliyata gireceğim için Biraz korkularım var endişelerim var. Dualarınıza ihtiyacım var ❣️
BhrDnmz Mabb_17-21 ne guzel ikinci bebeginize kavusucaksiniz hic korkmayin dunyada gunde kac bin kadin dogum yapiyodur oyle dusunun😂 Allahim saglikla alip opmeyi nasip etsin sonrada siz bize dua edersiniz🥰🙏🏼
Zeyno78 Mabb_17-21 Benim de Çarşamba günü 🥺 Ben de çok korkuyorum.Çocuklarımı bir daha görmezsem eğer diye. Sağlıklı bir şekilde alırsınız kucağınıza inşallah 🌸
Zynp41 Mabb_17-21 bende sabah 7 30 epiduralli suni sancılı normal doğum olacak bende geriye 3 çocuk bırakıp gidiyorum sizi çok iyi anlıyorum 🥺
Mabb_17-21 Zynp41 Rabbim kolay kurtarsın canım bir avazda doğar inşallah. Allahım hepimizi korusun 🤲🏻🤲🏻
kartalice2020 Mabb_17-21 nice kadınlar evde 3 çocuk 5 çocuk doğuruyor sizde en iyi şekilde üstesinden gelirsiniz korkmayın..