9+2 günlük hamileyim 20 gündür kahverengi akıntım var bazen çok fazla oluyor ilk hastaneye gittiğimde kahverengiydi progestan verdi doktor 2 gün sonra yoğun şekilde kanamam oldu sonra tekrar kahverengiye döndü ve hala devam ediyor böyle bir durumla karşılaşan sağlığına kavuşan oldu mu doktor sürekli yatmam gerektiğini söyledi