Merhaba dünyanın en güzel anneleri 😍 altı haftalık hamileyim ve normalde et yiyen bi insanken hamilelikte aramaz oldum hatta bugün biraz tiksindim yiyemedim eti. Bebek kız olacak o zaman diyorlar 😍 ben de merak ettim doğru mu sizce hiç hamileliğinde etten tiksinip erkek doğuran oldu mu aranızda 🌸😊