Anne060606 Bu haftalarda kramp kasılma gibi yaşayan anneler varmı 36+2 yin sol bacağıma kasıkla bacak arasına kramp gibi girdi yürürken zorlanıyorum yarım saattir yaşayan anneler varsa tecrübelerini paylaşabilirmi
mlkkk Anne060606 32haftalıkken aynı şekilde yaşamıştım yel girmesi gibi oturup kalkarken yürürken aşırı acı çekiyordum ama masaj yapa yapa geçirdim cam açık yattığım için ya yel girdi yada bebek ağırlaşıp baskı yaptığı için oldu bilmiyorum 🤷🏼♀️
Demetslt Anne060606 magnezyum kullaniyormusunjz? Magnezyum eksikliğinden oluyor genelde bende 36. Haftadayim nerdeyse 1 aydır bu kramplarla mücadele ediyorum soguk suya tutun yada cok sert bi şekilde vurun kramp giren yere