Şunu çok merak ediyorum.Süt sağan annelerimiz neden sağıyor?Yani diyelim çalışıyor veya birkaç saat bebeğinden ayrı kalmak durumunda sütünü sağıp biberonla mı veriliyor?Sütümüzü sağıp biberonlo vermek ne kadar doğru çok merak ediyorum,Her zaman değil arada bunu yapmak yanlış zararlı bir durum mu?Sonuçta anne sütünü almış oluyor yine.Çok merak ediyorum tamamen merakımdan soruyorum bunu🙈Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi🤗