nunis2812 Kızlar 25. Haftama girdim yeni bugün farkettim kş göğsümü sıkınca oradan su gibi sıvı birşey geliyor nedir aceba ilk defa yaşadım bu durumu
Rukiyecik nunis2812 merhaba🤗gogusleri sıkıp uyarmamak lazımmış. Göğüsleri sıkınca rahim kasılıyor ve erken doğuma sebebiyet verebilirmis. Bunu araştırmıştım. İstersen sen de arastirabilirsin canım ☺️
Dilekcnkn nunis2812 17 haftada geldi benimde ilk şimdi 24 haftalığım süt dolar ya aynı o şekilde ağrı oluyor bakınca sarı şeffaf sıvı geliyor ama öyle çok değil 1-2 damla kadar doktor normal dedi ama yinede sıkmamak lazım
mutlulugunadi_bahar nunis2812 normal bi durum… süt kanalları oluşuyor. genelde su gibi bazen son haftalara doğru süt bile gelebilir ama sıkmak iyi değil. Nazik davranın :))
kartalice2020 Rukiyecik e o değilde madem böyle birşey var ben ilk gebeliğimde boşuna mı suni sancı aldım 😢 sıksaydım keşke 🥲
Erni34 Merhabalar bir dr paylaşmıştı göğüs uçlarını sıkmayın diyordu süt geliyor mu diye rahim kasılmasına sebep olabiliyormuş bilginize
Dga Ben 32 deyim hala gelen birşey yok . Merak ediyorum gelmiyor diye sütüm olmayacak mı ? Bir Alakası var mı bu durumun.
gulten5897er 38 haftalık hamileyim bu akşam fark ettim ki göğüslerimden şeffaf bir sıvı gelmiş. Doğum belirtisi mi acaba?
Rukiyecik gulten5897er canm 30. Haftalardan itibaren bu durum yasanabilirmis. Göğüslerden sıvı gelmesi normalmiş
minikoglumm nunis2812 normal canım kiminde daha da erken baslar benim dün gece hiç durmadan aktı diyebilirim sildim 2 dk ara ile yarim saat damla damla
Yagmur_849884 Rukiyecik valla üstü Pütürdü böyle elleyince beyazlılar çıktı sonra azck skinca bisey aktı sarı şeffaf gibiydi anlamadim bende