benim yumurtlamam 5-6 Haziran idi hep test yaptım hepsinde flaş ile silik çizgiler vardı ve yumurtlamadan 15 gün sonra test yapın demişlerdi bana o gün de tam benim adetime denk geliyor kanamam oldu 3 gün sürdü 4 üncü gün çok az geldi 5-6 gün de hafif kahverengi hiç pıhtı veya parça gelmedi şüphelendim ve dün test yaptım ilk yaptığım test bozuktu sanırım saniyesinde beyaz çizgiler oldu sonra tek çizgi koyulaştı diğer çizgi beyaz kaldı ikinci bir testim vardı yaptım onda da hafif bir çizgi vardı eşim uyanınca sakladım biraz önce teste baktığımda gözle net bir şekilde görülen bu çizgiyi gördüm çiftçilik yapıyoruz ağır iş kuruma çizgisi olduğu zaman bile ikinci çizgi bu kadar net olmuyordu başına ben gibi gelen çok acil bugün sürekli kasıklarım da batma oldu
https://resimyukle.link/i/01RrJ