Diloshanim çok yüksekse küçük bi hapla düzeliyor 2 kullanımda.. Haftalıktı sanırım o hap haftada 1. Ama benim psikolojik olduğu için moralim yerinde olduğu zaman yükselmiyor, ama stresli dönemdeysem yükseliyor. Epeydir yaptırmıyorum test zaten. Tüp bebek esnasında doktorum önemsemiyor onu.
Bir de endokrinoloji bölümü bakıyor bu hormona. Ben iyi bi hastaneye gitmiştim özeldi. Makroparolaktin testiydi sanırım ismi. Prolaktini vücudum mu üretiyor yoksa stresle mi ilgili diye. Benim stresle alakalı çıktı. Yalancı prolaktinmiş yani. Sonra bi daha önemsemedim.
Doktor adet dönemi harici bir günde sabah 9-10arası kan verdiriyordu prolaktin değeri en sağlıklı o saatlerde çıkıyormuş