Selam kizlar Yarin 7 hafta oluyoruz insallah ve şimdiden kooocaman bi göbüşüm çıktı 😂😅 normal de kendim zayıfım hafiiiiifce bi küçüçük göbeğin olurdu ama şuan baya bi göbeğim çıktı tabi bir saat önce yemek yedim ama bu kadar çıkması normal mi sizce ? Neyden ola bilir doktor randevum 2 hafta sonra o zamana kadar burda bi sorayim dedim … siİn göbüşler ne Zaman dan sonra çıkamaya başladı ? Size bi resim bırakayim de sizde görün …