Merhaba kızlar 🤚 artık hazırlık yapmaya başladım lohusa takımı alcam ama kararsızım , sizce 3 lü elbiseli olandan mı alsam , yoksa 2 Li pijama seklinde olandan mı almalıyım , bu arada planlı sezaryen olacağım (Rahimde perde ve çift rahim olduğu için )sizce hangisi kullanışlı olur