Kızlar 6 haftalık hamileyim dünden önceki gün kahverengi leke geldi dun doktora gittim soyledım yat dinlen dedi pregestan kullanıyorum fitil.ben hamilelipimi ogrendipimde sık idrara cıkıyordum ama bu belirtim de kayboldu bi anda ben cok korkuyorum sizce bi şey olsa sancı olur muydu sancım felan yok ama cok korkuyorum