Rabia112 Bir saattir bel ağrım ve ara ara kasık ağrım oluyor. Heyecan yapmak istemiyorum belki normaldir diye. Eşimede söylemek istemiyorum o da telaş yapmasın diye ama. Doğum belirtisi mi acaba içim içimi yiyor kalbim küt küt 🙈
Angella Rabia112 aynı gündeyiz. Benim de bugün belimde hiç geçmeyen bir ağrı var. Ama şiddeti artmıyor ve kasıklarıma vurmuyor
Angella Rabia112 sanırım duruştan kaynaklı bir bel ağrısı diye düşünüyorum ben ☺️ Keşke doğum sancısı olsa 🙈🙈