Binmenizi tavsiye etmem herşey yolundaydı 34 haftalıkken uçağa bindim doktor raporuyla doktor bişey olmaz git dedi uçaktan indim nişanım geldi şuan hala hastanede yatıyorum durdurmaya çalışıyolar ciğer geliştirici iğne vurdular çok pişmanım keşke binmeseydim