Nesse29 Hanımlar merhaba, Temmuz ayıyla ilgili genelge yayınlandı ben idari izne dair bir madde göremedim.kalktığına dair bir ibare yer almadığına göre eski idari izinlerin geçerli olduğu anlamına mı gelir bu? Siz ne düşünüyorsunuz?