Ben daha önce başka bir doktora gidiyordum tavsiye üzerine zozan hanıma gittim gayet ilgili ve sakin bir doktor. Aynı zamanda bebeğimin kalbi durmuştu beni o kadar sakinleştirip telkin etti ki yaklaşımı çok insancıl gercekten hatta eşimi de alıp ikimizede açıklamalar yaparak içimize Bi nebze de olsa su serpmisti. Tavsiye ederim