miniksevdamm Kızlar 25+4 haftalığım belim ağrıyordu hep ama bugün bir farklı ağrıyır sancım yok ama bel ağrım çok fena uzanıyorum yastık koyuyorum geçmiyor Çarşamba’ya randevum var ama acile gitsem mi sizce normal mi neden böyle oldu korkuyorum 😒
Mom54544 miniksevdamm benimde var bel ağrım kalçamdqn aşağı vuruyo hatta ama ben ayakta 10 15 dkka dan fazla durduğumda yürüdüğümde falqn ağrı yapiyo oda evde oturup bı an da dışarı çıkınca yada zahmetli yemek yaparken
Sumoo miniksevdamm aynı sorundan bizzat gittim acile cuma günü gece 4 den 9 45 kadar geçmedi ağrım öğün bugündür de gittikçe çoğalıyor hersey normal denildi yalancı sancıymıs ağrıda ondan oluyor galiba
Dilniy Benimde bel ağrılarım var fakat farklı bir ağrın var ise ve geçmiyorsa ,tedbirende olsa imkanın varsa doktora gitmeni öneririm çok geçmiş olsun
miniksevdamm @Dilniy @Mom54544 @Sumoo @Sbrcgr @merve_uraz kızlar teşekkür ediyorum hepinize ılık duş aldım parol ve magnezyum içtim üzerine biraz uyumuşum uyandım hafiflemiş normal günlük ağrısı gibi şimdi bşrde bu haftalarda yalancı sancı oluyor mu
Mom54544 miniksevdamm iyi yapmışsın dinlen güzelce ayaklarını uzat keyif yao birazcık hiç bilmiyorum canım sancı olur mu olmaz mı bende 26 haftalık olcam ama olur mu olmaz mı bilmiyorum merak ettim şimdi bak
miniksevdamm Mom54544 dayanamadım gece yine başladı acile gittim cnm kanımda zaten enfeksiyon vardı biliyordum o tetikliyormuş çok şükür bebek iyiymiş fitil verdi antibiyotik verdi inşallah geçer
Sbrcgr miniksevdamm ben belimin ağrısı geçmeyince gittim ultrasondan baktı ilk rahim uzunluğum 2 cm kalmış nst ye gönderdi orda çıktı
miniksevdamm Sbrcgr hımm iyisiniz şimdi demi? bende ultrasonda baktı sancın yok dedi ama kafama takıldı acaba nts de mi bakılıyor diye