MelekKarabulut Kızlar bugun devlet hastanesinde 4 boyutluya girdim ama bana renkli foto veremiyoruz dedi özeller yapıyor dedi uygun fiyata 4 boyutlu ultrason çeken hastane önerirmisiniz
sudamlasi MelekKarabulut bi arkadasım özel Ege yaşama gitmişti 14.haftasında olmasına rağmen renkli ultrason fotoğrafı vermişler ve çok güzel ilgilenilmiş sadece muayene ye 40 lira ödemiş başka ödememiş🙂
deletedmom28 MelekKarabulut menemen girişinde.Valla ben detaylıya 120 tl verdim cd ve renkli çıktı verdiler.Ama sadece renkli usg için daha uygundur fiyat
MelekKarabulut sudamlasi internetten arıyorum 350 tl diyorlar anlamıyorım neden bu kadar pahalı benım dediğim şey bebeğin ten renginin gözüktüğü ultrason arkadaşınız onamı gitmişti çünkü 14 haftalıkken bakılmıyor 22 haftadan sonra bakılıyoe
Dilekkkk MelekKarabulut nerde oturuyorsun en uygun Maltepe tıp merkezinde 240 tl canım bende çok araştırdım bugün
sudamlasi MelekKarabulut evet canım ona girdi Dr ların ultrason aleti 4d ymiş özel olarak detaylıya sokmadılar onu