Gzde_06 Kızlar genelge yayınlanmış kamu için hamilelerin 24-32.haftalar arasındaki idari izinleriyle ilgili bişe yazılmamış. Sizce kaldırıldımı yoksa devammı ediyor
Bebeksum Gzde_06 ben de birşey göremedim meraktayız valla ama kalkmaması lazım sonucta aşı da belirsiz bizim için. Ben bir de hemşireyim 32 haftaya kadar bu şartlarda nasıl çalışıcaz kim hasta kim değil net bilemeyiz sonucta
-MinikMucizem- Gzde_06 genelgede geçmemiş kafalar çok karışık valla resmi gazetede kararname yayinlanmasini bekleyeceğiz gibi görünüyor 😔 daha önce açılan postalarda ise çağrılan arkadaşlar olmuş kalktı diye bakalım bize ne diyecekler
SenaHifa Bebeksum ben de anestezi teknisyeniyim benim hastanem gebelerle ilgili bişey yok devam demiş umarım devam eder