Basak41 sizin adınıza sevindim, inşallah geri de çağırmazlar, bu konu kurum insiyatifine mi bırakıldı bilmiyorum bir çok kişiyi ayırmadılar, ayrılanları geri çağırdılar 1 temmuz için , ben de önümüzdeki hafta ayrılacaktım ama malesef hiç umudum kalmadı 😔