Benimki de 4 haftalıkmış doktorum ağrıların olur çok normal dedi belin de ağrıyabilir bu süreçte dedi batmalar bende de oluyor progestan verdi hemen. Ama bende ilk gebeliğimde 13 haftalıkken kaybettim bebeği inşallah böyle bir sorun olmaz bir daha hiç birimizde