Leylaalin anneadayi-34 ilk 3 gün ağrı sızı oluyor 4 günden sonra yavaş yavaş toparlanıyorsun 1 haftadan sonra herseyini rahatlıkla yapıyorsun ama bol bol yürümen lazım ben gece kalktık yürüdüm