Deletedmom93428 Kızlar 2 ay önce falan marketlerde buzlukta açık mantı oluyor ya ondan almıştık aldığımızdan beri buzlukta bugun yesek zehirlenme ihtimalimiz var mı☺️🤣
yamacinannesii Deletedmom93428 canım. Kısıtlama var marketler kapalı bence başlığı değiştir alamayan olabilir şu an
Purpura26 Deletedmom93428 Bir şey olmaz canım afiyet olsun. Başlığı yemek içerir diye açılıyor böyle konuların. Her an aşermeye müsaitiz 😅
Deletedmom93428 Zeynebakman gerçekten çok üzgünüm şu an sıcaklarfan beynim sulandı akıl edemedm özür dilerim 🙏😔
Deletedmom93428 yamacinannesii ya evet ya aklıma gelmedi vallahi canı çeken olduysa helal etsn gerçekten çok üzüldm şu an ama bilerek olmadı ya 🤦♀️🤦♀️ gerçekten helal edin hakkınızı🙏🙏
Deletedmom93428 Purpura26 ya evet ders oldu bana vallahi aklıma gelmedi helal edin hakkınızı gerçekten çok üzgünüm şu an😔🤦♀️🙏
Annesininkuzusu01 Deletedmom93428 Sevgili annemiz az önce yiyeceğin ismini başlıkla belirtmemenizi söylemiştim. Daha dikkatli olmanızı rica ediyorum.
Deletedmom93428 Annesininkuzusu01 çok üzgünüm şu an ya postu silin isterseniz mahcup oldum ben yiyecek içerir denince öle konu başlıpı var zannettm bulamaynca beslenme yazdm meğer başlığa yemek içerir yazacakmışım 🤦♀️ kusura bakmayın 😔🙏