UurMerveGl canım bize de 2000+kdv dediler. Ama biz baya uğraştık düşürmeleri için. Bi de eve geldiklerinde daha fazla alıyorlarmış zaten. Biz ankara ya gidecektik. Bölge sorumlumuz denizli de dediler. Denizli bize daha yakın olduğu için denizli ye gittik. orda kaldıkları otele gittik ve kanımı orda aldılar.