OznurAlaca Hanımlar iç çamaşırım ıslak ama suyum sızdığı için mi yoksa terleriyim için mi bilmiyorum Nasıl ayırt ederim
Tweety1 OznurAlaca benimde sürekli ıslak doktoruma sordugun zaman suyu iyi dedi bebeğin ama sürekli bende çamaşır degisiyorum terliyoruz bu yüzden sanırım
Lulemom OznurAlaca bende de oluyo ama büyük ihtimal terliyorum. Çünkü kontrolde doktor suyu iyi dedi. 31+5 deyim. Havalar sıcak ya ister istemez terliyoruz