Purpura26 GizeMasalx Deneyenleri gördüm. Faydası olanda var. Dayanabilceğin kadar sıcak su olması gerekiyor
Zehra_123 GizeMasalx ben 40+0 oldum iki gündür deniyorum. Sancı falan olmadı. Belki sende işe yarar. Kaç haftalık tam olarak
Purpura26 GizeMasalx Bilemiyorum canım benim ilk gebeliğim sancı nasıl olur onu bile hayal edemiyorum 😃
GizeMasalx 40+0 haftalığım 15 dk oturdum çıktıktan sonra bebek hareketli şuan ve aşağı tarafta batma gibi bişeyler hissediyorum sancı değil herlde ama batıyo