aysenuryldzz19 Kizlar yaklasik 20 gundur bacaklarimda agri ve odem var surekli uzanarak geçiriyorum son gunlerimi sezeryan olcam onumuzdeki hafta merak ediyorumda sezeryan sonrasi odemler hemen gidiyor mu yoksa yine belli bir muddet beklemek mi lazim