Deletedmom93428 Kızlar cuma günü tansiyonum yüksek diye hasta eye gittim kan idrar verdm sonuçlar çıkmıştı ama bu o gğn yoktu bugun şans eseri girince gördüm bu ne demek 🙄🙄🙄 ne testi ki bu anlamadım
Annesininkuzusu01 Deletedmom93428 Merhaba canımız annemiz, postunuz birbiriyle alakası olmayan iki farklı konu içerdiği için düzenlenmiştir. Sormak istediğiniz diğer soruyu ‘Yiyecek İçerir’ başlığı ile yiyecek ismini başlıkta belirtmeden Annelerin Gün Odası etiketi ile yeniden sorabilirsiniz.
Hi2018 Deletedmom93428 kan uyuşmazlığı tahlili. Sorun görünmüyor genelde 8. Haftada ve 20. Hafta sonrasında yapılıyor. Bebek ile anne rh durumu farklı ise vücut bebeğin antikorlarını virüs diye kabul edip savaşıyor. Öyle olmaması için gerek görülürse ilaç veriyorlar