MineLule 30+3 üm sancılarım başlayınca ne olur ne olmaz diye hastahane çantamı hazırlayayım dedim. Her şeyi dizdim yatağın üstüne neyi nasıl koyayım diye düşündüm beynim durdu yapamıyorum liste bile yapmıştım ama olmadı 😭
AhahHbzhz MineLule yaparsın canım sakin ol panik yapma otur bi kafanı topla en olmadı hemşireye verecegini ayirirsin kendi eşyalarını bebeginkileri valiz yada çantaya koyarsın dizip hiç sıkıntı yapma hersey yatağın üstüne hazırladım diyorsun hiç panik yapma
Asil_Egem MineLule ayyyy hamilelikten ne hallere geliyoruz canım acele etme sakin sakin yavaş yavaş yap ağlama halledersin 😣şu hamilelik hormonlarından bir kurtulsaydık 😂
Purpura26 MineLule Canım benim nerde kafan karıştı yardımcı olalım. Ben Migrostan fermuarlı poşetlerden aldım. Bir poşete doğumdan hemen sonra giyeceği kıyafeti koydum. Alt üst zıbın eldiven şapka penye battaniye bez koydum. 2 tane de ayrı poşete yedek kıyafetini koydum alt üst zıbın şapka şeklinde. 2 tane müslin 1 tane penye battaniye koydum. Müslinin birini yattığı yere sererim diğerini de kucağımıza falan alırken omzumuza sereriz diye. 10 tane bebek bezi pişik kremi ıslak mendil ve 5 tane ağız mendili koydum
Serapem MineLule dur yavrum.bismillah ne ağlıyorsun sanki hiç olmayacak şey gibi sinirlerin bozulmuş senin o kadar yıpratma allasen içine koyacagin kıyafetlerin var bir kere onu düşün sadece içine koyması kalmış duygusal bağlama yavaş yavas yap yaparsın
-Mervee MineLule ya kıyamam canım bekle biraz Bi olmadı akşam eşini falan bekle ikiniz sakin sakin yapın birlikte once Bi toparlan ama ❤️
GizeMustafa Sakin ol canım bırak herseyi balkona çık bi hava al elini yüzünü yıka serinletici biseyler iç.. eşini anneni falan seni rahatlatacak birini ara .. kendini iyi hissetiğinde hazırlarsın .. istersen anneni ya da varsa ablanı , bir arkadaşını çağır birlikte hazırlayın ..
YeterK MineLule derin derin nefes alın ve sakinleşmeye çalışın. Bebeğin giyeceği, hemşirelere vereceğiniz ilk kıyafetleri ayırın. Zıbın seti, bezi falan. Küçük bir hurca koyun yada bir kurdela ile bağlayın. Sonra doğumdan sonra sizin giyeceğiniz kıyafetleri ayırın. Hemşireler anne ve bebeğin kıyafeti diye istiyorlar. Listeniz de varmış zaten. Diğer hepsi valize. İşte bu kadar 😊
MDT MineLule bana da öyle olmuştu eşimi bekledim akşam onunla yaptım. Ama hep eksik bir şey kalıyor sanki. 37′ye girmek üzereyim hala ufak tefek eksikler var sanki. 32′den beri çanta hazırlıyorum 😅
Purpura26 MDT Ne eksiğin kaldı acaba? Bende kapamak üzereyim. Seyahat boy diş macunu diş fırçası alcam. Emzikle biberon koydun mu mesela? Bana gereksiz geldi koymadım
MineLule Purpura26 eksik kendime pijama alacağım sadece bebeğin eksiği kalmadı. Emzik değilde biberon koyacağım sezeryan olacağım sütüm gelmezse falan her ihtimale karşı
MDT Purpura26 emzik koymadım henüz almadım bile 😊 Biberon olarak kaşık biberon koydum. Eksiğim: şampuan, makyaj malzemesi, tarak, anne-bebek tacı,zemzem suyu, hurma, hoşaf.
Sevda58 MineLule kilitli poşetin varsa yada fermuarlı küçük organizeler doktora vereceğin ilk hastane çıkışını önce bi ayır içine bez çorap da koy tabi onu ayır daha sonra diğer giydiricegin kıyafetleri bebek için onları bi ayır içine battaniyesini de koy tabi başka bi torbaya 15 bez 1 adet ıslak mendil alt değiştirme koy ayır kendine pijama takimi çorap iç çamaşır torbası yap onu ayır bebeğe biberon emzik pişik kremi onu bi torbaya ayır havlu al bitane hastaneden çıkarken giyeceklerini ayır yani ben bu şekilde yaptım
MineLule Sevda58 ay aldığım bezi açtım hurca koyayım diye el kadar bir şey olacak mı ki poposuna 🤦 yenidoğan iki beş kilo yazıyor
minikask35 MineLule kız ne üzülüyon youtubeda bı sürü video var hastane çantasıyla ilgili ben çok eğleniyorum izlerken onu izle bı yandan bı yandan da sen yap 😊