Merhaba anneler uzandığım yerden TV izliyordum. Göğsüm sıkıştığı için muhtemelen baktım tişörtümde ıslaklık. Sabah kahvaltı yaparken masada da olmuştu terlemişimdir dedim geçtim ama anladığım kadarıyla değilmiş şimdi daha doğum olmadan sütün böyle akması normal mi ki ? Çok tuhaf 🤷🏻♀️😊