Offf ya bende insan kaynaklarında çalışıyorum kamuda ama neye göre devam edebilirim ki ibare yok. bana göre bu demek oluyor ki devam ediyor çünkü önceden ona göre çağırıyorduk eğer ki geri çağırılacaksa 1,5 yıldır hamile kronik ve 60 yaş üzeri işe gelmiyor bizim kurumda eğer ki kalkacaksa net bir dille belirtilmesi gerekmez mi