Yaya Selam kizlar bedenimde morluklar oluşmuş .plt yuksekliyi var kanimda başına gelen oldumu cok korkuyorum
Masli Yaya benimde plt değerim yüksek ama bende anemi var oyüzden ona bağlı olarak koraspirin ve oksapar kullanıyorum
Yaya Tcngzhn elimde diyil bebeye bi wey olurdiye cok korkuyorum hic boyle bi weyle karwilawmadim ne karwilawan bi yakinim oldu o yuzd3n cok korkuyorum
Tcngzhn Yaya doktora gitsene cnm ben internetten baktimda plt yuksekligi iyi bisey değil sanırım en iyisi hastsneye gitmek kendinide bebeginide riske atma
Yaya Tcngzhn doktorla konuwdum yarin gel dedi.ama yarina kadar bi wey olur diye cok korkuyorum.ewim yanimda diyil oda yarin gelecek.derdimi anlaticak kimse yok yanimda.napicam bilmiyorum😔