Var Öncelikle ben bu duyguyu çok zor yaşayan bir insan olarak anlatıp benım durumumda olanlara Umut olmak isterim..Bu benım 3. Gebeliğim ilk ve ikinci düştü sonra uzun süre gebe kalamadım ve sonunda hamile kalmıştım ama yine şanssızlık peşimi bırakmadı 8 haftalıkken kanamam başladı ha düştü düşecek derken tutundu bana yavrum sonra plesantada olan kanamalar fakültede bir doktorum bu çocuk gelişmez düşer demesi yine bir hüsran sonrasında down sendromu riski..Her günü tedirgin yaşadım.Sonra bi gün kendi kendime dedimki Rabbim herşeyin doğrusunu bilir herşey nasip🙏🏽Ve ben rahat oldukça çok şükür herşey yolunda gitti 2 cm açıklıkla 30 haziran akşamı hastaneye gittim sancı çıkıyor ama hissetmiyorum çocuk kanalda değil derken sezaryane karar verdik çünkü hamilelik boyunca kan sulandırıcı kullandırmakta doktorum riske atmak istemedi ve ben 1 temmuz 2018 saat 00:35 te onunla göz göze geldim..Tek pişmanlığım Spinal olmak İnan’ın zor günler yaşıyorum ondan dolayı ama bebeğim bana güç veriyor 🙏🏽dilerim herkes sevdiği adamdan kurduğu çocuk hayalini yaşar😘sevgiyle kalın
SevDin Var gözünüz aydın olsun rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin spinal sezaryen neden zorladı pişmanım demişsiniz merak ettim anlatırsanız bilgimiz olsun
Deletedmom404 Var yaa kıyamam gözün aydın Canım şükür ki Rabbim yüzüne bakmış da evladına kavuşmayı da nasip etmiş sana çok geçmiş olsun anne olmakta çekilenlerde cidden kolay değil bebeğinin durumu nasıl şimdi
deletedmom734 Maşallah Allah analı babalı büyütsün vatana millete hayırlı evlat olsun inşallah♡ sezeryan zormu oldu? Bende 17.haftamdayım ve 2.5 sene sonra gebe kalabildim inşallah bende sağ salim kucağıma alabilirim
Var SevDin sonrasında sırt bel ve boyun ağrım çok fazla oldu tabi herkeste olucak diye bişey Yok ama bebeğimle ilgilenemedim ağrıdan İnan’ın hala boynum ağrıyo ve bebek çok yukarıdaydı baya bastırdılar bunu hissettim
HicranKzn Var sırf korkudan bende komple uyumayı düşünüyorum 😣. Bide benimde tam midemde iyice korktum şimdi.