Evrimavsar
iğneler sayesinde kanamanız yok. Bunun için kullanıyorsunuz. Ben de tüp bebek tedavisiyle hamileyim en başta sadece fitil olarak kullandım kanamam başladı iğneye geçtim. Kanama alanı temizlenince iğneyi azalttık ikinci gün kanamam başladı tekrar. Progesteron iğneleri rahmin kasılmasını engelliyor ve kanama oluşmuyor.
Biz doğal yolla hamile kalanlardan farklıyız. Yumurtalıklarımızdan yeterli hormon salgılanmıyor plasenta bu hormonu üretmeye başlayana kadar takviye almak zorundayız.