Kaderkus Merhabalar 5 buçuk haftalık hamileyim😇 regl kanaması gibi bişey oldu yerleşme kanamasıdır diye doktora gitmedim başına gelenleriniz varmıdır acaba😇
Merveidareci İhmal etmeden doktora gitmeni tavsiye ederim gebelikte kanama iyi değildir her kanama yerleşme kanaması değildir .ben bebeğimi kaybettim öylelikle
Esrakin Kaderkus acile gittin an bakıyorlar cnm direk kanaman olduğunu söyle direk fitil veriyorlar bid3 igne vuruluyorlar benimde olmuştu 2 defa 3 de hastaneye yattim
-asez- Bende 5 haftalık tüp bebek ile hamileyim lekenmeler devam ediyor fitil ve iğne kullanıyorum. İhmal etmeyin bir doktora gözükün iş yapmayın bol bol dinlenin
-asez- Kaderkus kendinizi çok mu yordunuz ev işlerinde emin olmadan üzülmeyin yarın muhakkak doktora gidin veya yakınlarınızdaki hastaneleri arayıp nöbetçi kadın doğum var mı sorun