Evet arkadaşlar benim için önemli bir konu lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim🥲
Öncelikle çok zor bir karar bence, benim istediğim isim Eylül ama asla eşimi bu konuda ikna edemiyorum-uz eşim haricinde herkes Eylül ismin de kararlıyız ama eşimin de gönlü olsun istediğim için onun fikirlerine de açığım onun bana sunduğu isim Rina ama yabancı kökenli ve kimse de duymadığım bir isim sizce
-Lilya
-Arya
-Meva
-Eylül
-Rina
Bunlardan hangisi veya sunabileceğiniz isim olursa da çok memnun olurum.
Biraz uzun oldu kusura bakmayın🙏