xelifgulxx Eveet kızlar kaç haftalık oldunuz ben 29 haftaya girdim bugün birde ev temizliğinizi nasıl yapıyorsunuz yardım eden oluyor mu
irorkay xelifgulxx 34.haftadayım uzun bir süreden beri eşim yapıyor elinden geldiği kadar. Şu anda da annemler yaptı temizliği.
baltacirahsan xelifgulxx Daha yokum balındayım, temizlikten ziyade içimdeki vesveselerden kurtulmaya çalışıyorum🤲🤲 Bir kaybım oldu daha önce, dua ederseniz çok sevinirim🤲Alakasız oldu affedin. Döküldü öyle içimden..
merveklyc xelifgulxx Eşimle beraber yaptık şimdiye kadar o süpürür ben silerim o balkonu yıkar ben toz alırım öyle idare ettik. Bu aralar da doğum temizliği yapıyoruz yavaş yavaş 35. haftadayım 🙂
Suleasyaa Eşimle beraber yapıyoruz. Süpürme ve silme işi onda çünkü kasiklarim çok ağrıyor egilince. Toz alıp ortalığı düzene sokma işi de bende .tuvalet banyo yikanacagi zaman da genelde eşim yaoar ayagim kayar duserim falan diye ben getir gotururnu yaparım
kubrakokcan xelifgulxx Ailemden uzakta yaşıyorum. Eşimde akşama kadar çalışıyor. Haftamdayım ilk günden beri kendim yapıyorum temizliği ☺️
Sedakbyk xelifgulxx 33.haftada kiyafetleri yika utule yerlestir yaptim,34.haftada dipkose detayli temizlik yaptim yavas yavas tek basima yaptim..suan 35+4 oldum.
Cigdemss xelifgulxx 41 haftadayım son 4 günüm kendim yapıyorum şükür. Perşembe kadr doğuramazsam suni sancı verilecek. Salı günü son kez temizlik yapacağım inşallah
Kbra_em xelifgulxx 28 haftalığım temizliğimi kendim yapıyorum yani elimden geldiğince. Dip temel giremiyorum ama hergün bi tane iş bölümü yapıyorum. Doğuma yakın da annem gelicek.