EsilaErtugrul Kızlar bebişleriniz kaçıncı haftada doğum pozisyonu aldı bilgi verirmisiniz? 34+2 haftalığım ama bebeğim 10 gün önden gidiyor hala ters duruyor, doktor suyunda fazla biraz o yüzden zor dönebilir dedi😏
Zemheriiiiiiii EsilaErtugrul ben 29 haftalığım ama doktorum baş aşağı döndüğünü söyledi telaş etmeyin son anda bile dönen bebekler var ara sıra kalça yukarda kafa aşağıda secdede yatar gibi durun faydası olduğunu duymuştum
MinikMicizem Bizimde 29 haftada baş aşağı hatta kanala çok yakın dedi 32 haftaya giricez bı sknti olmadı sadece fazla baskı hissedyorm
susam_18 MinikMicizem benimde aynı haftada döndü ve aynı haftadayız ben yatıyorum ama. Kasılmalarımda vardı en son sancı çıktı yattığım halde.
MinikMicizem susam_18 size de basi kanala yakın demismiydi benim çok şükür aman aman ağrım olmuyo herzmnki ağrılarım var zaten serklajliyim 21 haftadan beri çoğu yatarak gecyodu ama küçük kızımda var kalkmak zorndayim hep yatyorm desem yalan olur kasılmaya gelince kasılmalarım benim hep wardi halada dewam edyo progestan kullanyorm fitil
susam_18 MinikMicizem bu iki gündür baskıyı daha çok hissediyorum. Acıyor karnımın altı. Sadece nidicard içiyorum kasılmaları önlesin diye günde 3 kere. Progestana gerek duymadı şimdilik. Allah size yardım etsin bakmak zorunda olduğunuz bir evladınız var. Ben şimdiden 2.çocukta böyle risk olursa diğer çocuğuma nasıl bakarım düşüncesine girdim