Nilsubatu Gonullf bendede sırt ve bel ağrısı oluyor masaj yaptırıyorum kardeşime sırtıma. Aslında masaj aletim de var sırtıma yaptırtıyorum ama belime korkuyorum yapmaya ona da biraz yapıyorum.